Få gratis hjælp af en gulv ekspert.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

……………….
……………….

Mail: info@taeppedesign.dk

…………………….
Velkommen! Som Tæppe Design beder vi dig om omhyggeligt at læse og forstå følgende betingelser, mens du handler med vores tæpper og andre produkter, der tilbydes på vores hjemmeside.

Køb af Varer

Produktbeskrivelser og priser på vores hjemmeside opdateres løbende. Vi påtager os dog ikke ansvar for eventuelle fejlagtige oplysninger eller prisændringer. Farver, teksturer og mønstre på produkterne kan variere lidt afhængigt af din computerskærm eller mobilskærm.

Billeder og farver på prøverne på  webshoppen kan variere fra det færdige gulv. 

KUNDESERVICE

…………………………….

 Levering

  • Hvis ordreværdien er mellem 0 og 3150 DKK, er leveringsgebyret 299,00 DKK.
  • Hvis ordreværdien overstiger 3.150 DKK, tilbyder vi gratis levering.
  • Løse tæpper  leveringsgebyret  49.-kr

Pakkefragt:

  • Leveringsgebyret for pakker, der vejer mellem 1 og 5 kg, er 150 DKK.
  • Såfremt pakkedimensioner overholdes
  • Eksempel: Små Måtter, Værktøj, Underlag og lignende.

Målinger som 300 cm, 400 cm, 500 cm for tæpper og rullebredder for vinyl kan variere med ± 5 cm.

LEVERİNGEN STOPPER VED HOVEDDØR ELLER KANTSTEN OG KUN İ GADEPLAN.  (The delivery stops at the main entrance or sidewalks, and only on the ground level.)

Chaufføren har ikke mulighed for at hjælpe med at bære varen ind.

Hvis du har et specifikt spørgsmål vedrørende dette emne, bedes du kontakte os.

Efter du har afgivet din ordre, vil du modtage en e-mail med information om produktets forberedelse og levering.

Leveringstiden varierer afhængigt af den adresse, du har bestilt til, normalt mellem 3 og 4 dage. Vi sender præcise oplysninger om dette efter oprettelse af ordren sammen med en ordrebekræftelse via e-mail. Vi leverer til hele Danmark.

Hvis der er synlige skader på tæppet under leveringen, bedes du venligst informere chaufføren om dette og sikre, at han noterer det på papir eller på chaufførens håndholdte computer.  Husk  at tage billeder som dokumentation.

Betaling

Vi samarbejder med Lunar Bank som betalingssystem. Du kan betale sikkert med dit kreditkort, bankoverførsel eller mobil pay.

Lunar fungerer som dataansvarlig for dine betalingsoplysninger. Dette indebærer, at de har adgang til og kontrol over de oplysninger, der er nødvendige for at behandle dine betalinger, sikre dem og levere de relevante tjenester.

Fortrydelsesret og Returneringspolitik

Kundetilfredshed er Vigtig for Os!

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til gældende lovgivning. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Med få undtagelser har du ret til at åbne emballagen og prøve / undersøge det produkt, du har købt, men kun i det omfang, det er nødvendigt for at bestemme produktets egenskaber og funktion. Fortrydelsesretten gælder stort set alt på vores websted, men ikke specielt tilpassede produkter, dvs. varer, der er fremstillet efter kundens unikke ønsker.

Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du give os en tydelig besked inden for 14 dage. Hvis fristen udløber på en lørdag, søndag eller helligdag, forlænges den til den efterfølgende hverdag. Du har herefter 14 dage til at returnere din ordre. For at benytte fortrydelsesret skal du følge returinstruktionerne, som du finder i din levering. Hvis du ikke har returlabel / returetiket, kan du i de fleste tilfælde selv oprette en ny. Log ind på “min ordrehistorik” og vælg “opret returseddel eller opret returlabel” under den valgte ordre. Hvis indstillingen ikke vises, kontakte kundeservice.

Vi beder dig om at returnere din ubrugte vare med alle etiketter intakte i originalemballagen. Hvis emballagen er ubrugelig, er det muligt at pakke med anden tilsvarende emballage. Gem din returkvittering, indtil du er blevet underrettet af os om, at din retur er behandlet, da dette er dit bevis på sendt retur.

Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret, bedes du venligst give os skriftlig besked. Du kan kontakte os på info@taeppedesign.dk Når du benytter din fortrydelsesret, skal du returnere produktet til os i dets originale tilstand og uåbnet emballage.

Returneringsbetingelser:

Når du returnerer et produkt, vil returneringsprocessen være underlagt følgende betingelser:

– Produktet skal være i dets originale tilstand og uåbnet emballage.
– Produktet skal returneres med alle originale tilbehør og dokumentation.
– Kunden er ansvarlig for eventuelle forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering.

Returneringsproces:

Når du benytter din fortrydelsesret, vil vi refundere det beløb, du har betalt, ved hjælp af den oprindelige betalingsmetode.

Du kan kontakte os på info@taeppedesign.dk for yderligere oplysninger. Vi vil gerne hjælpe dig med at forstå og gennemføre din fortrydelsesret og returneringsproces.

Bemærk: For en fuldstændig forståelse af vores returneringspolitik anbefales det at læse vores generelle vilkår og betingelser. Denne politik betragtes som en del af vores samlede vilkår og betingelser.

Tilbagebetaling

Tilbagebetaling sker hurtigst muligt og senest inden for 14 dage efter, at vi modtog din meddelelse om, at du ønsker at udøve din fortrydelsesret. Vi har dog ret til at vente med tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget din retur. Hvis din håndtering af produktet har medført en reduktion i dets værdi eller i tilfælde af manglende eller beskadiget original pap, kan der ske et værditab på varen. Værditabet vurderes fra sag til sag. Tilbagebetalingen foretages via den samme betalingsmetode, som du brugte ved bestilling. Ved tilbagebetaling via kreditkort kan det tage et par ekstra dage, før du ser pengene på din konto på grund af bankens behandlingstid. Visakort 3-5 bankdage og Mastercard op til 30 dage.

Returnering

Returnering af tæpper, der er skåret efter specifikationer, accepteres ikke.

Undlad venligst at returnere varer uden forudgående aftale. Hvis der er synlige skader på tæppet under leveringen, bedes du venligst informere chaufføren om dette og sikre, at han noterer det på papir eller på chaufførens håndholdte computer.  Husk  at tage billeder som dokumentation.

Transportskader

Alle varer afsendes for købers risiko. Evt. transportskader skal af modtageren anmeldes til den, som har transporteret godset.

For store produkter som tæpper kan der være brug for speciel fragt ved returnering, hvilket kan medføre en højere fragtomkostning.

HUSK, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage.

Hvis du har et specifikt spørgsmål vedrørende dette emne, bedes du kontakte os.

Returvarer modtages kun efter forudgående aftale og kun i hele kartoner eller ruller.

Fakturadato og -nr. skal oplyses. Returvarer skal være afsendt til vores adress. Specielt hjemtagne varer tages ikke retur. Returvarer skal være forsvarligt emballeret, og tæpper skal være oprullet på rør i fuld bredde.

Reklamation

Alle varer sendes på køberens ansvar. Eventuelle transportskader skal anmeldes af modtageren til den part, der har transporteret varerne. Reklamationer skal indgives, inden varerne bruges eller bearbejdes, og senest 8 dage efter modtagelsen.

Omkostninger i forbindelse med pålægning anden forarbejdning, eller forsinket fremkomst af ng og varer, dækkes ikke. Det påhviler forhandleren at kontrollere varerne for forarbejdes.

Tæppe Design overholder og er underlagt dansk lovgivning. Enhver tvist mellem dig som kunde og Tæppe Design er derfor underlagt dansk købelov.